Els alumnes de 1r d’ESO fan una trobada esportiva a la Guinardera

Retrobament amb antics companys, esport i germanor a una trobada esportiva entre diferents centres de Sant Cugat

Els alumnes de 1r d'ESO de l'Institut Leonardo da Vinci al ZEM La Guinardera.

El passat dijous 20 de novembre, l’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Leonardo da Vinci va gaudir d’una jornada esportiva al ZEM La Guinardera. Tot i que la temperatura era de només 7 graus i feia força fred, l’ambient va ser animat i ple d’energia. Al llarg de tot el matí es va competir amb la resta d’instituts públics de Sant Cugat en diferents activitats i jocs alternatius. 

Durant la sortida es van organitzar diverses activitats gràcies a la col·laboració dels alumnes dinamitzadors de 4rt d’ESO i de Batxillerat i del professorat de la matèria d’educació física. En total 170 persones de l’institut van assistir a aquesta sortida. Les activitats que es van portar a terme són les següents:

  • Dodgeball

  • Ultimate

  • Football flag

  • Zumba

  • Jocs i atletisme

Per conèixer l’opinió dels participants, es va fer una enquesta a totes les classes de forma aleatòria per escollir el joc que més va agradar. Els resultats de l’enquesta mostra les preferències de l’alumnat.

🏆 Rànquing de preferències

  1. Dodgeball – l’activitat més popular, amb gran diferència.

  2. Football flag – en segona posició.

  3. Ultimate – tot i tenir pocs participants, va ser bastant valorat.

  4. Zumba – amb alguns vots.

  5. Jocs i atletisme – sense vots en aquesta ocasió.

La jornada va demostrar que, malgrat el fred, l’esport és una manera fantàstica de compartir, divertir-se i fer comunitat. El dodgeball es consolida com el joc estrella de la sortida.