El passat dijous 20 de novembre, l’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Leonardo da Vinci va gaudir d’una jornada esportiva al ZEM La Guinardera. Tot i que la temperatura era de només 7 graus i feia força fred, l’ambient va ser animat i ple d’energia. Al llarg de tot el matí es va competir amb la resta d’instituts públics de Sant Cugat en diferents activitats i jocs alternatius.
Durant la sortida es van organitzar diverses activitats gràcies a la col·laboració dels alumnes dinamitzadors de 4rt d’ESO i de Batxillerat i del professorat de la matèria d’educació física. En total 170 persones de l’institut van assistir a aquesta sortida. Les activitats que es van portar a terme són les següents:
-
Dodgeball
-
Ultimate
-
Football flag
-
Zumba
-
Jocs i atletisme
Per conèixer l’opinió dels participants, es va fer una enquesta a totes les classes de forma aleatòria per escollir el joc que més va agradar. Els resultats de l’enquesta mostra les preferències de l’alumnat.
🏆 Rànquing de preferències
-
Dodgeball – l’activitat més popular, amb gran diferència.
-
Football flag – en segona posició.
-
Ultimate – tot i tenir pocs participants, va ser bastant valorat.
-
Zumba – amb alguns vots.
-
Jocs i atletisme – sense vots en aquesta ocasió.
La jornada va demostrar que, malgrat el fred, l’esport és una manera fantàstica de compartir, divertir-se i fer comunitat. El dodgeball es consolida com el joc estrella de la sortida.

