Aquest curs a l’institut Leonardo da Vinci realitzarem diverses sortides per nivell, repartides entre les diferents assignatures, per aprendre de forma diferent. Les sortides ens ajuden a comprendre sobre el terreny coses que estudiem a classe.
A primer d’ESO han anat aquesta mateixa setmana al campus arqueològic egipci de Palau-Solità i Plegamans. És una reproducció d’unes excavacions que permet participar els alumnes com si fossin arqueòlegs. Forma part del Museu Egipci de Barcelona. Els més petits de l’institut també faran una sortida al Canal olímpic, la cantata del Mister Scrooge, la trobada esportiva a la Guinardera o el curs de primers auxilis dirigit per formador de la Creu Roja.
A segon d’ESO farem sortides com anar al teatre a Barcelona, de castellà, la sortida per conèixer millor el monestir de Sant Cugat o la sortida a la neu de cau de llops, on anirem per la neu ajudats per huskys…També en el crèdit de síntesi anirem a conèixer les muntanyes que ens rodejen: el Parc Natural de Sant LLorenç del Munt i l’Obac.
A tercer aniran a visitar el monestir de Montserrat, faran un taller de primers auxilis impartit per formadors/es de la Creu Roja i el seu treball de síntesi implica sortides al Pallars Sobirà.
Per últim, a quart d’ESO, han anat a l’exposició del CCCB de l’Agnès Varda, visitaran el club d’aeromodelisme de Sant Cugat, faran una sortida al volcà d’Olot i visitaran també el Museu de la Ciència de Terrassa.
Aquestes son algunes de les sortides que es faran al llarg del curs.



